وقتی رفت بی هوا دستم روی کاغذ چرخید
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

 

وقتی رفت بی هوا دستم روی کاغذ چرخید
 
با دلم نوشتم : شب پر درد مرا می دانی؟
 
روز بی رنگ مرا می خوانی
 
برو دیگر تو فراموش کن این یاس غریب
 
برو در حلقه چشمان سیاهت اشک را همچو نگینی که نحیف می خورد بر صدف سنگ دلت
 
یار من اشک شو و لحظه ای در سوگ دلم پنهان شو
 
ناگهان اشک شد و زرد شد و شرم شد
 
رفته است در دل من آه جدایی افسوس
 
رفته است در دل من آه جدایی افسوس
 
می روم دنیا برایت امن باد
 
می روم اینجا سکوتی مرگی است
 
می روم اینجا تو را کم دارم
 
کودکی رویایی در سرایی خالی می دهد آزارم
 
نام او روراستی نام او بی تابی نام او تنهایی
 
یاد تو مرد عزیز دل من
 
غم من مرد دگر در دل تو
 
آن سکوت و مهری که به تو می گفتم مرد در جان و تنم
 
وای از روزی که موعد برسد
 
موعد پاسخ اشکم برسد
 
و کسی باشد که بگوید پاسخ به قطرات اشکم
 
ظالم امشب آوار رهایی مانده در جان و تنم
 
چه کسی خواهد خواند قصه بی تابی
 
مرگه من با همه سادگی اش
 
مرگه من با همه خستگی اش
 
مرگ من مر گ من دست بردار
 
مرگ من تو تاوانی بیش ازاین نیست گران بر دل من
 
مرگه من می آید شب مرگی جان سوز
 
شب مرگی تنها
 
شب مرگی بی من
 
روح من مانده جدا و سرگردان
 
بود نامی به دلم بود یادی به سرم که گذشت و دیگر
 
روبروی من تنها منشین
 
تو برو دست بردار از من و از دل بی آزارم
 
گفته بودی نفرین گفته بودی نفرین بر دل من آه مکن
 
گفته بودم آن شب تو خود می دانی گریه ام با دعای راهت
 
راه تو دور شد و روح من هم امد
 
به گدایی محبت آنجا قلب من شرم شود و غرورم بر باد برود خاک شود
 
به گدایی اما نتوانم آیم
 
به سکوتی مرگبار دل من متهم است
 
علتش در دل تو بی سبب است
 
جشن سوگند من و تو خالی است
 
فصل سوگند هیاهو نپذیرد آری
 
برو کنج قفس نام مرا پرپر کن
 
برو در یاس شبت قلب مرا پرپر کن
 
روزهای قشنگ عمرم گشته افسرده زدستت اما تو فراموش کن این یاس نجیب
 
حرف و سوگند که مانده است خالی
 
چو حقیقت باشد جشن بی من بر تو
 
فصل سوگند هیاهو نپذیرد آری
 
جای بیگانه در آن جشن نباشد خالی
 
شاد باش شب تو شاد بود
 
گرچه در دل شده غم ویرانی
 
روزهای قشنگ عمرم گشته افسرده زدستت اما
 
برو اما شب من بی تو شود نورانی
 
نورباران شب شعر شده رویایی
 
برو در کنج قفس نام مرا پرپر کن
 
تا که هرگز نخورد لطمه بر ان عشق دروغت آری


نظرات شما عزیزان:

کیا
ساعت21:19---7 شهريور 1391
سلام وب محشری داری



مطالب جالبی میزاری



یه سر به منم بزن و نظرت رو درمورد مطالبم بگو





www.setareshargh.lxb.ir




با اميـــــــد موفقيـــــــت

+++++جون داداش نظر یادت نره +++ جون من نظر یادت نره





تبادل لینک هم میکنم اگه بخواین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 7 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 866
بازدید کل : 235845
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره